|
Úvodníček No vidíte, že nic nevidíte, protože jsem opravdu nejak nenašel čas na tyto texty k zoufalci, ale mám jiné témata. Tyhle už asi nikdy nedopíšu, ale nechám vám tujejich seznam, snad časem, ale jak se znám, tak čím je to větší odstup, tím menší šance, že to bude dopsáno. Co nového? Trošku jsem přestavěl stránky a máte tu teď i pár mých článků v sekci literatura, kde se budou časem vyskytovat i některé nové literární počiny. Zároveň je tam i odkaz na seznam všech přiloh, které kdy byly a budou k nějakým článků na zoufalci. Co je ale největší novinka, tak to jsou aktuality. Odkaz na ně najdete v nemu, je dokonce i jinak barevně oddělen a tam budu posílat, co se se mnou zajímavého děje a tak. Můžu to posílat i z mobilu, takže o to to je zajímavější. Zbytek tady. Seznam témat, které měly být v minulém čísle
Jak jsem vypěstoval Moje skvělá kytička, kterou jsem pěstoval a naši mi ji za dobu mé nepřítomnosti zalévali, je úplně šílený vzorek. Člověk si trošku zahulí a pak už je na sračky. Sklizeň problěhla před 14 dny, asi a byla usušena na skříni. Po té jsem oddělil 2 sáčky palic, 1 sáček zbytků palic a listů. Listy jsou ale celkem o ničem. Každopádně to asi zakopu na bezpečné místo. Začne škola a to se budu muset učiti. Jak jsem si nechal opravit mobil Všechno začalo tím, že jsem odjížděl na chmel a říkal jsem si, že si tam nebudu brát telefon. Budu tam 14 dní, na co by mi byl. Potřeboval jsem si nechat dotáhnout anténku, protože, když jsem měl telefon v kapse nebo batohu, občas se sama vyšroubovala. Tak jsem to tam dal, celkem pěkné slečně a spokojeně odjel. Ale co se nestalo, když jsem dorazil. Nejdříve jsem měl strach, že budu bez mobilu. Člověk se vrací do civilizace a nemá mobil, to by bylo dost špatné. Měl jsem proto domluveno s prodejcem, že se mi pokusí zajistit telefon náhradní, pokud by tento nebyl opraven. Naštěstí byl telefon už pro mě připraven, takže jsem byl nadšený. Při předávání byly jako odstraněné závady uvedeny: dotáhnutá anténka + nový SW. Tak jo. Zeptal jsem se, co to má být a v čem je ten software nový a ty ženské samozřejmě nevěděly a řekly mi, že to te telefon oživí :)). Vyšel jsem z obchodu a zapl telefon. Zmáčkl jsem tlačítko, pod kterým jsem MĚL takové servisní menu jako operátor, mailbox a tak. No to už tam nebylo, bylo tam paegas info. Budu si muset zvykat na trošku nové ovládání. V pohodě. To by ško. Občas se to může hodit. Pak zjišťuju, ale až po příjezdu domů, že klávesy rychlé volby, kde mám nastavené různé lidi na podržení určitého čísla, nějak nefungují. po podržení je tam totiž paegas info. Klávesy rychlé volby jsem hodně používal, řekl bych, že asi nejčastěji. To už jsem byl celkem rozezlen. Pořád jsem si ještě říkal, že to půjde přenastavit. Ale ne, nejde to. Tak jsem volal do obchodu, kde mi to rekalmovaly. Tam jsem se pohádal s tou ženskou. Řekl jsem ji, že jsem žádný nový software nechtěl a že chci zpátky ten starý, protože je momentálně ten telefon nepoužitelný. Ona mi na to řekla, že všichni zákazníci byli spokojeni a že to mám zdarma, jinak to stojí 400 Kč. NA to jsem ji odvětil, že jsem teda nespokojený zákazník a ať s tím něco dělá. Ona po mě začala vřískat, že ji to tam můžu přinést, ale ať vůbec nepočítám s náhradním telefonem (to je najednou změna co?) a že pochybuje. Ať si to prý vyřídím s tou firmou, kde to šlo na opravu. Já ji řekl, že by to snad měla udělat ona. On mi nadiktovala číslo a třískla telefonem. To je přístup co? U té firmy už nikdy nic nekoupím a všem známým řeknu ať se ji vyhnou velkým oblouhem. Vím, že za to může ta prodavačka, ale firma by si měla vybírat své zaměstnance i podle jednání se zákazníky a podle zkušeností řešit problémy. Když mi ani nedokážou říct, co dělá nový software, tak to je dost neprofesionální přístup. Já bych tam teda nemohl prodávat, kdybych to nevěděl a nedokázal zákazníkovi poradit. Hlavněm že je mladá, chytrá, štíhlá a blonďatá. Pak jsem volal do té Prahy (u Člověka, dík za ten hovor), tam jsem nasral další sekretářku a musela mě spojit se šéfem, který mi konečně vysvětlil, jak se věci mají. Řekl jsem mu jaký mám problém a že chci zpátky starý soft, jestli to jde. A on mi vysvětlil, že jsou smluvně vázáni s výrobcem telefonu a Radiomobilem, že každý telefon musí odejít s novým softem, protože Paegas někde tvrdil, že ten můj telefon umí SimToolkit, ale můj soft (starý) ho neuměl a přitom měl. Ptal jsem mě, kdy jsem telefon koupil, tak jsem mu řekl, že v lednu a on:"No jasně, to tam byla verze 1.3 a ta to ještě neuměla." Poradil mi i co s těma klávesama rychlé volby, že to fungovat nebude, ale bude to fungovat jinak. Další věc, co jsem teda chtěl vědět bylo to, že když jsem zmáčkl číslo 7, napsalo mi to jen: váš požadavek byl odeslán (3 Kč) a pak přišla anglická zpráva o Egyptu (3 Kč). U jiných položek to aspoň napsalo, co odesílá za požadavek. To mi poradil, ať zajdu za nějakým zástupcem paegasu v Ostravě, ne za tím prodejcem. Mimoto jsem předtím volal ještě operátora a chtěl vysvětlit, co to znamená, že když si nechám dotáhnout anténku a oni mi vrátí vlastně jiný telefon, tak mi operátor řekl, že si to mám vyřídit s prodejcem, že Radiomobil není vázán smluvně s žádnou firmou. Vedoucí z Prahy se tomu jen zasmál a řekl mi, že Operátoři mají divné informace. Pak jsem se tedy vydal do OStravy a tam to ještě 2x zkusily a já přišel o dalších 12 Kč a pak konstatovaly, že to bude asi něco a už ani nevím co. Pak už nebylo, co zkoušet, protože mi došel kredit, napsal jsem tam oficiální stížnost na ty klávesy rychlé volby, proč to cpou tam, když je to v tom servisním menu a šel jsem domů. Mimoto Operátorů se raději na nic důležitého neptejte, stejně nic neví. Když jsme s Člověkem zjišťovali, jak se dá napsat do SMS, kterou posílám jako email, subject, tak jsme pohořeli. Člověk se to dozvěděl na potřetí a já to zkoušel asi 3x a nic, pak mi to někdo teda do 15 minut zjistil a když jsem tam volal za hodinu, tak zase nic nevěděli. Řekl jsem jim, jak to má být a ať si to přidají někam do databáze. Volám za týden a nic. Jak bylo na chmelu - v krátkosti Na chmelu bylo super. Až na malé roztržky se svou přítelkyní, 14 hodinovou pracovní dobu a žádný den volna za 15 dní, mizivé platební podmínky to bylo opravdu dobré. Vy vlastně ani pořádně nevíte, jak se mi super jelo na chmel. To byl celkem zápich. Odjíždělo se ve čtvrtek a v ponděli tu byl DORGH a čadili jsme hash. No a jak jsme tak čadili a chodili, tak jsme i jedli bagety a hamburgery. A tak se stalo, že dalsí den mi bylo nějak divně, další noc jsem měl 37.2 (maminka začala panikařit, že nikam nejedu) a noc před chmelem (naštěstí jsem spal u své holky) jsem měl asi 38.5 a celou noc jsem lítal s průjmen na záchod. Nvěděl jsem jestli mám jed nebo ne. Tak jsem volal doktorovi, ten měl dovolenou, tak zastupující doktorce (to všechno asi hodinu před odjezdem), ta mi řekla, že to můžu risknout a pokud je to virové, že nakazím celý chmel, ať si prej to riziko podstoupím. Že vyšetření by trvalo asi týden. Tak jsem si nechal poradit nějaké prášky, zavolal manice, která ze mě byla ve vředu, že jedu a šel do lékárny. Přišel jsem ta a chtěl něco na průjem, tak vyndala několik krabiček a zeptala se: "Potřebujete to na cestu?" Já odpověděl spásně ano, ona sklidila všechny krabičky až na jednu, za tu jsem dal 50 Kč a mohl jsem vyrazit. Další den už to bylo celkem lepší a do 3 dnů jsem byl v pohodě úplně. |